• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1398
کد 109

مهندس فرج زاده در جمع مدیران رسانه ای استان :

برای توسعه و گسترش فعالیتها نیاز به حمایت داریم

-
مهندس فرج زاده در جمع مدیران رسانه ای استان : برای توسعه و گسترش فعالیتها نیاز به حمایت داریم . کارخانه ماشین سازی تبریز یک واحد تولیدی و معمولی نیست
      به گزارش روابط عمومی گروه ماشین سازی تبریز، 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) و قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، فرصتی بود تا به بهانه این ایام عزیز، از مردان کارزار رسانه و اطلاع رسانی که با قلم و صدا و عکس و تصاویر خویش تلاشهای انجام شده در حوزه های مختلف صنعتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی... را به گوش آحاد مختلف جامعه می رسانند را دورهم جمع کرده و از اطلاع رسانی های صادقانه ایشان در حوزه صنعت و علی الخصوص صنعت ماشین ابزار ماشین سازی تبریز قدردانی کرد، باشد که این اقدام هر چند کوچک قوت قلبی باشد برای اصحاب رسانه که همواره دیده نشده اما دیدنی ها و شنیدنی ها را به معرض دید عموم قرار داده و امانتداری می کنند.
در این دیدار صمیمی که روز دوشنبه 19 اسفند ماه در محل سالن کنفرانس دفتر مدیریت عامل ماشین سازی تبریز انجام شد، مهندس ناصر فرج زاده مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز طی بیاناتی در جمع مدیران رسانه ای استان، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از حضور ایشان در محفل فرهیختگان رسانه ای، با قدردانی از ایشان فرمودند: اینجانب به عنوان مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز به نمایندگی از تک تک کارکنان سختکوش مجموعه به شما فرهیختگان عزیز حوزه های مختلف رسانه ای دست مریزاد می گویم که همچون بهار در جان جهان بذر آگاهی و حیات افکنده و تصویر فعالیت های کارگران پر تلاش را جهت آگاهی و امید بخشی اقشار مختلف جامعه، به طرق مختلف پخش می کنید، من از شما عزیزان ازصمیم قلب سپاسگزاری می نمایم.
دغدغه اصلی ما در ماشین سازی تبریز تولید است. الحمدلله در 8 ماهه گذشته نسبت به 8 ماهه آخر سال قبل موفقیت های بسیاری داشته ایم به طوری که میزان تولید 60 درصد و میزان فروش 280 درصد رشد داشته است این در حالی است که با کمترین هزینه نسبت به تعمیرات اساسی و راه اندازی مجدد ماشین آلات زمین گیر شده نیز اقدام شده است. شاید بتوان گفت با 200 میلیون تومان هزینه توانسته ایم به کمک تخصص مدیران و همکاران داخلی از هزینه دهها میلیارد تومان جلوگیری کنیم.
 پرسنل ماشین سازی تبریز از نظر فنی توان بالقوه ای دارند که باید به آنها توجه شود حتی ما بازنشستگانی داریم که در کشورهای آلمان و چک و ... آموزش دیده اند و این سرمایه عظیم فراموش شده با فراغ بال کمک حال ما در امر بازسازی بوده اند توصیه ما توجه ویژه به این سرمایه هاست. ما برای رفاه همکاران و بازنشستگان برنامه های متعددی داریم. در حال حاضر 750 نفر در این شرکت مشغول بکارند که می توان با برنامه ریزی صحیح حتی برای 750 نفر دیگر در این شرکت اشتغال ایجاد کرد. صنعت استان، علی الخصوص صنعت بزرگ ماشین سازی تبریز امروز برای توسعه و گسترش فعالیت ها نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد. کارخانه ماشین سازی تبریز یک واحد تولیدی و صنعتی کوچک و معمولی نیست، این شرکت یک کارخانه، کارخانه ساز است و نباید مجددا دچار کم توجهی و کم محلی مسئولین ذیربط قرار گیرد.
در ادامه این دیدار هر یک از مدیران اصحاب رسانه دیدگاه های خود پیرامون موقعیت و جایگاه صنعت ماشین افزار و ماشین سازی تبریز و اهمیت و ارزش آن بر صنعت  استان و کشور را برشمرده و پیشنهاداتی را هم جهت تعامل و همکاری های بیشتر طرح نمودند.
خاطر نشان در پایان دیدار تک تک مسئولین رسانه ای استان با تندیس های زیبای مزین به آرم گروه ماشین سازی تبریز توسط مهندس فرج زاده مورد تقدیر قرار گرفتند.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 20 اسفند 1398
  • توسط مدیر پرتال