• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : يکشنبه 11 اسفند 1398
کد 106

-

حجت السلام تاج الدینی : ماشین سازی تبریز یک شرکت کارخانه ساز است.

-
حجت السلام تاج الدینی نماینده منتخب دوره یازدهم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی :
ماشین سازی تبریز یک شرکت کارخانه ساز است. تمامی منابع آن باید در خود شرکت حفظ و صرف توسعه این شرکت شود.
 
حضرت حجت السلام و المسلمین تاج الدینی روز چهارشنبه 7 اسفند ماه 98 وتنها پس از پنج روز بعد از انتخاب شدنشان به نمایندگی مردم خطه قهرمان پرور تبریز، اسکو و آذرشهردر مجلس شورای اسلامی ، با حضور در ماشین سازی تبریز ضمن تشکیل جلسه با مدیریت این شرکت و آشنایی با فعالیتها و انتظارات این مجموعه از مسئولین استانی و کشوری با بازدید از بخشهای مختلف خط تولید و مرکز آموزش و تحقیق ماشین سازی تبریز، در خلال بازدید و بیانات بین الصلاتین نمازجماعت  ظهر و عصر که در نمازخانه مرکز آموزش این شرکت برپا داشتند، اظهار نمودند : ماشین سازی تبریز در سالهای اخیر به خاطر وضعیت پیش آمده یکی از مراکز پر توجه و در عین حال یکی از دغدغه های اصلی مسئولین استان و نمایندگان محترم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بود که واقعاً جایگاه مهم ماشین سازی تبریز در صنعت و برند معروف و پر ارزش آن، این توجه را می طلبد.
ماشین سازی تبریز به عنوان کارخانه ای عظیم و صنعتی که مادر صنایع استان و کارخانجات دیگر کشور است نباید با خواست غلط و نیت های پلید برخی افراد سود جو و منفعت طلب دچار رکود شده و موجب دلسردی صنعتگران و جوانان جویای کار باشد.
البته فراز و نشیبهای فراوانی را ماشین سازی تبریز به خود دیده است و در چند دهه گذشته صدماتی نیز متوجه این صنعت شده است اما انتظار از مسئولین و کارکنان پرتلاش این کارخانه، ایفای نقش اصلی و برگشتن به جایگاه واقعی این صنعت، در جمع صنایع مهم کشور است.
شکر خدا با مدیریت آقای مهندس فرج زاده و تیم مدیریتی با تجربه و در عین حال جوان ماشین سازی تبریز این امید می رود که با حرکت هائی که انجام شده  به زودی شاهد شکوفائی هر چه بیشتر و رونق روزافزون  این مجموعه صنعتی باشیم.
ماشین سازی تبریز باید پاسخگوی بسیاری از نیازهای صنعتی کشور باشد الحمد الله قرار دادهای خارجی هم که این شرکت اخیراً منعقد کرده، جای امیدواری و خوشحالی فراوان دارد که  صنعت ماشین افزار به همت کارکنان و مدیریت پر تلاشش به روزهای اوج خود بازگرداند می شود ...
ماشین سازی تبریز یک شرکت کارخانه ساز است و تمامی منابع آن باید در خود شرکت حفظ و صرف توسعه شود. تمامی سعی و تلاش ماهم باید حفظ دارئیها و موجودیت کلی ماشین سازی تبریز و بکارگیری منابع آن در خود شرکت و برای بازسازی و توسعه شرکت باشد . اینجانب به عنوان نماینده منتخب شما در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هم، بطور حتم یکی از دغدغه های اصلی ام حمایت بی قید و شرط از این موضوع و حل و فصل مشکلات ماشین سازی تبریز خواهد بود ...
ایشان در پایان ضمن تشکر از تلاشهای انجام شده ابراز امیدواری کردند در آینده ای نه چندان دور با اراده و همت عمومی و با کار جهادی و برنامه ریزی های جدید با تعامل مدیریت و پرسنل پرکار، ان شاالله ماشین سازی تبریز را الگوئی برای صنایع استان و کشور خواهیم دید.

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 اسفند 1398
  • توسط مدیر پرتال