• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
کد 114

-

ضد عفونی معابر و خیابانهای منطقه قراملک در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا

-


توسط ماشین سازی تبریز انجام شد:
 
ضد عفونی معابر و خیابانهای منطقه قراملک در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ماشین سازی تبریز در پی شناخته شدن منطقه قراملک بعنوان منطقه شیوع یافته ویروس کرونا و منطقه پر خطر انتقال این ویروس به سایر مناطق شهری ، روز سه شنبه 12/01/99 مصادف با روز جمهوری اسلامی به دستور مهندس ناصر فرج زاده مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز ستادی متشکل از فرماندهان و نمایندگان سپاه امامت، بسیج کارگری الحدید، بسیج ناحیه 5 شهری، شهرداری منطقه 6 تبریز و بسیج مساجد محلات قراملک در محل این شرکت تشکیل و تصمیم گیری های لازم جهت ضد عفونی سریع و مستمر معابر و خیابانهای منطقه مسکونی و صنعتی قرملک اتخاذ شد.
بر پایه این گزارش مهندس فرج زاده مدیر عامل پر تلاش ماشین سازی تبریز با دستور اکید تمامی امکانات شرکت را برای این منظور در اختیار این ستاد قرار داده و مرحله اول ضدعفونی معابر و خیابان های منطقه از ساعت 15 ظهر روز سه شنبه آغاز گردید.
مهندس فرج زاده با حضور میدانی، هدف از عملیات ضد عفونی منطقه قراملک را کاهش پراکنش ویروس    و همچنین گسترش فضای سالم در منطقه عنوان کرده و فرمودند این عمل وظیفه انسانی اجتماعی و یک فریضه جهادی در نجات همنوعان بوده و ما در ماشین سازی تبریز برای انجام این کار همه توان خود را بکار گرفته ایم تا شاید بتوانیم خدمتی هر چند کوچک برای اهالی منطقه به عمل آوریم لذا برای این منظور تمامی امکانات لازم مهیا شده و مواد ضدعفونی کننده و آب ژاول و سایر ملزومات به میزان کافی تامین و هیچگونه محدودیت در تهیه و ارائه آن نداریم.
وی خاطر نشان کردند عملیات ضدعفونی منطقه تا شکست قطعی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته و هیچگونه معذوریت و محدودیتی برای این مبارزه نخواهیم داشت.
مهندس فرج زاده ابراز امید واری کردند در صورت همکاری اهالی منطقه حتی تحویل خانه به خانه وسایل ضدعفونی به منازل را پیش بینی کردیم و آماده ارائه این اقلام به ساکنین و منازل این منطقه هستیم.
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 فروردين 1399
  • توسط مدیر پرتال