• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
کد 115

-

طراحی و ساخت دستگاه مه پاش مکانیزه ضدعفونی در گروه ماشین سازی تبریز

-
 
طراحی و ساخت دستگاه مه پاش مکانیزه ضدعفونی در گروه ماشین سازی تبریز
 
به گزارش خبرنگار پیام صنعت و روابط عمومی گروه ماشین سازی تبریز دستگاه مه پاش مکانیزه ضدعفونی در این شرکت طراحی و پس از ساخت جهت بهره برداری برای ضد عفونی کارکنان و ارباب رجوع به هنگام تردد به شرکت در محل ورودی دروازه 2 ماشین سازی تبریز نصب و از اولین روز کاری شرکت بعد از تعطیلات نوروزی مورد بهره برداری قرار گرفت.
بر پایه این گزارش بر اساس دستورالعمل صادره از سوی مهندس فرج زاده مدیر عامل محترم شرکت جهت حفظ سلامت پرسنل و خانواده های محترم و سلامت محیط کار، کلیه کارکنان موظفند به هنگام ورود و خروج به شرکت از داخل تونل بخار دستگاه ضد عفونی عبور کرده و در عرض 3 ثانیه توسط دستگاه مه پاش بطور کامل ضدعفونی شده تا بدین صورت از انتقال احتمالی ویروس منحوس کرونا به داخل شرکت و بالعکس جلوگیری   بعمل آید. همچین جهت رعایت فاصله افراد از یکدیگردر محل ورودی به این دستگاه در فاصله های 1 متری با علامت گذاری، رنگ آمیزی شده تا افراد در حال انتظار جهت عبور از دستگاه ملزوم به رعایت فاصله ایمن باشند.
بر اساس این گزارش مهندس عباسپور معاون فنی و تولیدی شرکت؛ طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی این دستگاه ظرف مدت 48 ساعت، بدون طرح و نمونه اولیه در داخل شرکت را بسیار مهم توصیف و ابراز داشتند: ساخت این دستگاه صرفا براساس توجه به سلامتی پرسنل محترم شرکت انجام شده چرا که سلامتی کارکنان به عنوان ارکان اصلی شرکت برای مدیریت شرکت بسیار حائز اهمیت است و ما حاضریم در صورت نیاز این دستگاه را انبوه سازی و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
ایشان ابراز امیدواری کردند به امید خدا با استفاده از این دستگاه و رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی بتوانیم از پخش و پراکندگی ویروس منحوس کرونا در محیط کار و زندگی خود جلوگیری بعمل آوریم.
اضافه می شود بر اساس مشاهدات در خلال عبور افراد از تونل بخار، کلیه افراد توسط پرستاران و کارشناسان واحد مهندسی بهداشت و ایمنی شرکت مورد تب سنجی قرار گرفته تا خدای نکرده در صورت برخورد با افراد مشکوک به بیماری مراتب در اسرع وقت جهت انجام آزمایشات و سایر اقدامات لازم پزشکی به مراکز درمانی مجاز معرفی گردند.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 فروردين 1399
  • توسط مدیر پرتال