• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399
کد 142

-

برگزاری مراسم ویژه روز زن و روز مادر در ماشین سازی تبریز

-
 
برگزاری مراسم ویژه روز زن و روز مادر در ماشین سازی تبریز
        به گزارش روابط عمومی شرکت ، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا )س(   روز چهارشنبه مصادف با  15 بهمن ماه 99 مراسم ویژه روز زن و روز مادر در سالن آمفی تئاتر شرکت ماشین سازی تبریز برگزار شد .
در این مراسم که با حضور کارکنان زن مجموعه و تنی چند از مدیران امور های مختلف شرکت برگزار شد ابتدا مهندس محمد رضا فریاد مدیر امور اداری و منابع انسانی شرکت طی بیانات کوتاهی ضمن تبریک این مناسبت ،  به اهمیت جایگاه زن در جامعه (خانواده و محل کار) پرداختند و از تلاشهای طاقت فرسای بانوان در انجام صحیح مسئولیت های خویش در همه ادوار و علی الخصوص در عصر حاضر که متأثر از بیماری منحوث کرونا می باشد تشکر و ابراز امیدواری کردند همکاران زن در همه مسئولیت های خود در همه ابعاد کار و زندگی موفق و موید باشند .
ایشان در بخش پایانی بیانات خود ضمن اعلام آمادگی امور اداری و منابع انسانی شرکت جهت رفع دغدغه های شغلی همکاران زن ، از اینکه همه همکاران زن شاغل در مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان با روحیه مضاعف و سلامت جسمانی در مشاغل و مسئولیت های خود مثمرثمر هستند ابراز خشنودی نموده و توفیقات روز افزون آنان را در همه ابعاد زندگی مسألت نمودند .
سپس مهندس محمد علی یدالهی مدیر حوزه مدیریت عامل ضمن تبریک ولادت با سعادت کوثر نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و مناسبت روز زن و روز مادر به جمع حاضر، مراتب سلام و تبریک و تهنیت دکتر اصغر نور آئین سرپرست محترم مجموعه را به همکاران زن ابلاغ و از عدم حضور ایشان در مراسم که به جهت کسالت جسمانی پیش آمده بود پوزش طلبیده و صحت و سلامت همه همکاران و خانواده های محترمشان را از خداوند متعال خواستار گردیدند .
مهندس یدالهی ضمن استماع نکته نظرات همکاران زن حاضر در جلسه متعهد گردید درخواست های ایشان را به سرپرست محترم شرکت تسلیم و در جهت بهبود وضعیت کاری همکاران زن از هیچ کوششی دریغ نشود .
وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم ویژه روز زن، از حضور یکپارچه همکاران زن در مراسم تشکر و با مشارکت خانمها جاویدان و قهرمانپور، دو تن از همکاران زن پیشکسوت و خانم پور عشقی نماینده همکاران زن در مجموعه ،  به اتفاق مهندس فریاد کارت های هدیه بانکی تهیه شده برای این مناسبت را تسلیم تک تک همکاران  زن محترم نمودند .

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 بهمن 1399
  • توسط مدیر پرتال