• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : دوشنبه 22 شهريور 1400
کد 167

-

موفقیت مهندس علی ملکیان در طراحی و ساخت سیستم Solar Tracking مبتنی بر کنترل کننده های صنعتی

-
 موفقیت مهندس علی ملکیان در طراحی و ساخت  سیستم  Solar Tracking مبتنی بر کنترل کننده های صنعتی
 
        موفقیت همکار عزیزمان آقای مهندس علی ملکیان رئیس طراحی برق و الکترونیک شرکت در طراحی سیستم Solar Tracking  مبتنی بر کنترل کننده های صنعتی ما را بر آن داشت تا به انعکاس خبری این موضوع پرداخته و در گفتگوی کوتاهی نسبت به معرفی این موفقیت بپردازیم.
مهندس ملکیان در گفتگو با همکاران روابط عمومی شرکت در خصوص ویژگیهای پروژه طراحی Solar Tracking  در بحث انرژی برق گفت :
هدف اصلی سیستم ردیاب دریافت ماگزیمم انرژی خورشیدی (MPPT ) برای مدت بیشتر از روز و زاویه دقیق تر هنگام تغییر مکان خورشید با تغییر روز و فصول است که از جمله کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 تأمین انرژی الکتریکی صنایع، گرمایش و سرمایش ساختمان و تهویه مطبوع خورشیدی، آب شیرین کن خورشیدی و غیره ...
مجموعه گروه برق و گروه مکانیک و دانشجویان رشته های فنی صنعتی و رشته نوپا و بروز انرژی های نو برای بررسی انواع کنترل در سیستم های کنترل صنعتی،  PLC، مباحث مربوط به سنسور، تبدیل انرژی و نحوه استفاده آن در صنعت به این وسیله کمک آموزشی نیازمندند.
با کمک این محصول دانشجویان و هنرجویان می توانند با انواع روش های طراحی و ساخت سیستم های مدرن مبتنی بر کنترل کننده های صنعتی آشنا شوند و علاوه بر کسب مهارت در مباحث ابزار دقیق و PLC ، مباحث مربوط با ترکنیگ، انرژی های نو و کاربرد آنها در صنعت را به طور عملی یاد بگیرند.
این محصول در آزمایشگاه کنترل ( سیستم های کنترل کنترل صنعتی PLC  ) دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز توسط آقای مهندس علی ملکیان به عنوان استاد مدعو دانشکده و آقای مهندس ابوالفضل غفاری دانشجوی رشته برق، طراحی و ساخته شد و به تمامی دانشگاه های سطح کشور اعلام و ابلاغ گردیده است.
با توجه به اینکه مباحث انرژی های نو بخصوص بحث Solar Tracking  جدید و نوپا می باشد بنابراین دانشجویان می توانند با فراگیری این تخصص بصورت کاملاً حرفه ای وارد بازار کار شوند .
روابط عمومی شرکت ضمن تبریک این موفقیت به مهندس علی ملکیان، موفقیت روز افزون ایشان و همه همکاران را در عرصه های مختلف علمی و صنعتی و مراحل مختلف زندگی از خداوند متعال مسئلت می نماید.
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 شهريور 1400
  • توسط مدیر پرتال