• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
کد 220

-

تفاهم نامه همکاری ماشین سازی تبریز و شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ایران امضا شد

-
مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز، روز پنجشنبه دوم شهریورماه، در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه یاد شده در هفت ماده امضا شده که از تاریخ امضا به مدت یکسال معتبر است.
داود یعقوبی بقا اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های گروه ماشین سازی تبریز در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همکاری دو جانبه در زمینه‌های بازسازی، نوسازی، طراحی، تجهیز و ساخت قطعات مورد نیاز پالایشگاه‌های کشور برای استفاده از تجارب و ظرفیت‌های دو شرکت از محورهای اصلی تفاهم نامه یاد شده است.
وی ادامه داد: آموزش نیروی انسانی واحدهای پالایشگاهی برای ارتقای بهره‌وری این واحدها، ارتقای فناوری و تبدیل و تجهیز ماشین‌آلات موجود به فناوری و تکنولوژی روز و همین طور استفاده از امکانات دو طرف برای استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر از دیگر موارد تفاهم شده است.
وی افزود: پس از سفر و بازدید مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور با هدف توسعه همکاری‌های دو جانبه تفاهم نامه همکاری توسط گروه ماشین سازی تبریز و مرکز پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور امضا شد.
یعقوبی بقا ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالا و وجود متخصصان شرکت با تکیه بر توان داخلی توسعه روابط با شرکت هایی که قابلیت همکاری با ماشین‌سازی تبریز را دارند را در اولویت داریم.
رضا کاظم نژاد، رئیس مرکز پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور و رئیس کارگروه تحول و پیشرفت دانش بنیان این شرکت نیز گفت:  با توجه به قدمت و برند ماشین‌سازی تبریز و همینطور تجربیاتی که این شرکت دارد نیازهای بخش‌های مختلف شرکت نفت را می‌توان از ماشین سازی تبریز تامین کرد.

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 شهريور 1402
  • توسط مدیر پرتال