• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
کد 37

-

ماشین سازی تبریز همچنان سربلند و استوار

بیائیم این صنعت را ارتقا بخشیده و تحویل آیندگان دهیم

 
ماشین سازی تبریز همچنان سربلند و استوار : بیائیم این صنعت را ارتقا بخشیده و تحویل آیندگان دهیم ...
زمانیکه کلنگ مجموعه عظیم ماشین سازی تبریز در زمینی وسیع در منطقه قراملک تبریز به زمین زده شد ، هنوز جوانه های صنعت از دل این سرزمین پهناور، سر بلند نکرده بود. این بنای عظیم پنجاه و اندی سال است که با تقدیم عصاره علم و تجربه خود در قالب انواع ماشنیهای ابزار، پیچ و مهره های بدنه صنعت کشور را سفت کرده و موتور آنرا به حرکت درآورده است و کارخانجات متعددی از دل این شرکت بوجود آمده که هم اکنون هرکدام حرفهای زیادی در صنعت کشور و منطقه برای گفتن دارند . و چه کسی است که نتواند این را شهادت دهد ...
کمتر مجموعه کارگری سراغ داریم که یک دانش آموخته مرکز آموزش ماشین سازی تبریز، طراح اولیه و یا راهنمای آن نباشد و کمتر مجموعه صنعتی داریم که ماشینهای سبز رنگ ماشین سازی تبریز ارشد تجهیزات صنعتی آن مجموعه نباشد ...
مدیران هر روز می آیند و می روند ، کارگران هر روز می آیند و می روند ولی ماشین سازی همچنان سربلند و استوار به پیش می رود. اگر سایر صنایع به بهانه های مختلف و با ابزارهای گوناگون از حمایت های مادی و معنوی سود می برند، ماشین سازی با تمام مشکلات با سیل بنیان کن ماشینهای چینی و روسی و ... مقابله می کند و خود را در بازارهای جهانی مطرح می کند و در بازارهای قلب اروپا حرفی برای گفتن و جای پایی برای نمایش صنعتی ایران دارد.
امروز حضور صنعت ماشین ابزار ایران در بازارهای صنعتی به معنی تضمین حیات سبز ماشین سازی در صحنه رقابت تجارت جهانی است، نشانه سربلندی کارگران ماشین سازی در دنیای تکنیک و فن آوری است.
امروز حضور پر رنگ ماشین سازی در آوردگاه مناقصه های بین المللی نشانه غیرت و همت فرزندان این سرزمین است.
بادامچی ها، دانش ها، جوکارها، خدابخش ها، خادم ها، زادبودها و دیگران هر کدام روزی می آیند و روزی می روند و این آمد و شدها ادامه دارد ولی آنچه که ما باید بیاموزیم این است که حیات ماشین سازی در سایه اتحاد و یکدلی و یکرنگی پرسنل و مدیریت آن است، اخلاق حرفه ای ایجاب می کند ما اندوخته هایمان را که سرمایه شرکت است در خدمت ماشین سازی قرار دهیم و از حمایت مسئولین استان به نفع اشتغال جوانان و به نفع شرکت، و در جهت توسعه آن و علی التخصیص در جهت توسعه پایدار صنعت میهن عزیزمان استفاده کنیم.
همه نیک می دانیم که رفع معضلات و آسیب های اجتماعی از جمله بیکاری، اعتیاد، بحران هویتی جوانان، هنجار شکنی های اجتماعی همه و همه در سایه رونق صنعت و شکوفائی اقتصاد ، قابل مهار و کنترل است که در همین راستا  مقام معظم رهبری ، بیش از یک دهه است که به موضوع اقتصاد ، تولید ، اشتغال و رونق تولید تأکید داشته و مسئولین را به حرکت عملی و رفع موانع آن توصیه می فرمایند.
 فلذا از وزارت صنعت و معدن و نمایندگان پرتلاش استان در مجلس شورای اسلامی و از سایر مسئولین محترم استان می خواهیم گامهای موثری در جهت فراهم نمودن زمینه های احیا و شکوفائی این صنعت عظیم بر داشته و با حمایتهای قانونی و عملی و به دور از هیاهو و جنجالهای تبلیغاتی، همراه با پشتیبانی بخش خصوصی حاضر و دلسوز ، این صنعت عظیم را ارتقاء بخشیده و تحویل آیندگان دهند که تاریخ بهترین قاضی در خصوص عملکرد ماست.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
  • توسط مدیر پرتال