• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
کد 38

به بهانه یک سالگی واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز

ماشین سازی تبریز هر روز بهتر از دیروز

-
 
به بهانه یک سالگی واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز : ماشین سازی تبریز هر روز بهتر از دیروز

سهام گروه ماشین سازی تبریز واگذار شد. بله درست در 26 اردیبهشت ماه 97 بود که خبر واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی سرتیتر خبرهای تمام خبرگذاریها شد و نماینده سازمان خصوصی سازی با حضور در محل این شرکت ضمن معرفی (آقای قربانعلی فرخ زاد) به عنوان سهامدار جدید مجموعه ، تمام اسناد و مدارک این گروه صنعتی مهم را رسماً تحویل ایشان داد. کار آفرینی که علی رغم همه مشکلات مجموعه در همان اِوان ورودشان به شرکت و درکمتر از سه ماه بیش از 300 نفر از جوانان جویای کار را جذب مجموعه نمود و علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، بار سنگینی را از دوش مسئولین امر برداشته و بر دوش خود افکند و با این کار شادی بخش محافل خانوادگی این عزیزان شد و افکار عمومی را تسخیر کرد تا جائیکه در همه محافل رسمی و غیر رسمی سطح شهر صحبت از ماشین سازی تبریز ، سهامدار جدید و جذب نیروی کار جدید در آن بود.
 تزریق نقدینگی و تأمل با مسئولین صنعتی استان جهت احیای تولید ، تلاش در جهت بهبود و ارتقاء تولید ، قدمهای بسیار مهم در جهت بازسازی و راه اندازی مجدد کارگاههای مختلف ریخته گری و از همه مهمتر علی رغم مشکلات بسیار زیاد اقتصادی کشور توجه به پرسنل و پرداخت مستمر حقوق و عیدی کارکنان مجموعه و پرداخت بدهیهای معوق شرکت و تقسیط و پرداخت بدهیهای کلان انباشته شده شرکت به سازمانها و ادارات مختلف و ... همه و همه باعث شد ماشین سازی تبریز با مدیریت جدید خود ، فارغ از بار مشکلات عدیده یاد شده در سایه تلاشهای شبانه روزی مجموعه مدیریتی و پرسنلی سخت کوشش کم کم به ثبات و آرامش رسیده و بار دیگر چرخ تولید آن به رونق افتد تا جائیکه همین هفته پیش شاهد صادرات مجدد محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای اروپایی بودیم و امید است با تحقق قراردادهای منعقده با کشورهای منطقه ، بیش از پیش شاهد ارز آوری و حضور مستمر تولیدات کیفی ماشین سازی تبریز در سطح جهان باشیم.
اینک با گذشت یکسال از واگذاری این مجموعه عظیم صنعتی به بخش خصوصی با مروری به عملکرد یکساله سهامدارآن میتوان با افتخار اذعان کرد که به فضل خداوند متعال  :
 
 (( ماشین سازی تبریز هر روز بهتر از دیروز در صنعت کشورپایدار است ))
 
روابط عمومی
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
  • توسط مدیر پرتال