• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398
کد 39

-

بازدید دکتر صادق نجفی مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شـرکـت مـاشـیـن سـازی تـبـریـز

-
بازدید دکتر صادق نجفی مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شـرکـت مـاشـیـن سـازی تـبـریـز
 
 
 دکتر نجفی مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت روز پنج شنبه مصادف با 19 اردیبهشت 1398 از گروه ماشین سازی تبریز بازدید و از نزدیک شاهد فعالیتهای آن شد.
به گزارش روابط عمومی ماشین سازی تبریز ، در ابتدای حضور دکتر نجفی در این شرکت جلسه یک ساعته ای در محل دفتر مدیر عامل این کارخانه برپا و آقای نصیر شکرانه مدیر عامل و نماینده سهامدار محترم ماشین سازی تبریز گزارش مفصلی از عملکرد یک ساله شرکت و روند رو به رشد تولید و مشکلات فرا روی این واحد صنعتی ارائه و انتظارات این مجموعه از وزارت صنعت ، معدن و تجارت را برشمردند.
سپس دکتر نجفی دستیار ویژه وزیر صنایع ضمن تقدیر از فعالیتهای موجود و تلاشهای انجام یافته برای پایداری و بهبود تولید این شرکت ، ابراز امیدواری کردند با افزایش ارتباطات و تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیتهای موجود و حمایتهای وزارت متبوعه ، بتوان بخش عمده ای از مشکلات حاضر ماشین سازی را برطرف کرد.
وی همچنین جهت سهولت انجام کار برخی موضوعات مهم را رأساً از محل جلسه بصورت تلفنی هماهنگ و دستورات لازم را به مسئولین زیربط در وزارت صنایع متذکر گردیدند.
شایان ذکر است دکتر نجفی و همراهان وزارتی ایشان به همراه آقایان شکرانه مدیر عامل   ماشین سازی و سندانی مدیر عامل ریخته گری و سایر مدیران تولید این گروه صنعتی از بخشها و کارگاههای مختلف ماشین سازی و ریخته گری بازدید و از نزدیک با فعالیتهای کارکنان سختکوش آن آشنا شدند.

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • توسط مدیر پرتال