• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
کد 44

با حضور مدیران عامل مگا موتور و ماشین سازی تبریز :

راهکارهای همکاریهای مشترک دو گروه صنعتی ماشین سازی و سایپا امکان سنجی شد

.
با حضور مدیران عامل مگا موتور و ماشین سازی تبریز ، راهکارهای همکاریهای مشترک دو گروه صنعتی ماشین سازی و سایپا امکان سنجی شد.
 
به گزارش خبرنگار پیام صنعت ، به دنبال بازدید اخیر دکتر صادق نجفی مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت از گروه ماشین سازی تبریز و دستورات و هما هنگی های بعمل آمده ، هیأتی از گروه صنعتی خودرو سازی سایپا تحت سرپرستی مهندس غفاری مدیر عامل مگاموتور روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 با حضور در گروه ماشین سازی تبریز ، ضمن بازدید از خطوط تولید این گروه صنعتی طی جلسه ای با مهندس شکرانه مدیر عامل و نماینده سهامدار ماشین سازی تبریز و مهندس سندانی سرپرست ریخته گری این گروه صنعتی ، راههای ممکن برای همکاری های مشترک و تعامل شرکت های یاد شده برای کمک به خودروسازی کشور را امکان سنجی کردند. 
طرفین در این جلسه ابراز امیدواری کردند دو واحد عظیم صنعتی بتوانند با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های موجود ، با همکاری های فنی و عملی دو جانبه ، قطعات مورد نیاز خودرو سازی سایپا را از طریق این شرکت تهیه و تأمین کنند.
وجود تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات بسیار دقیق و حساس ، نیروی انسانی ماهر و توانائی تولید انواع قطعات ریخته ، قطعات و چرخ دنده های فولادی ، گیربکس ها و جعبه دنده های مورد استفاده در انواع ماشین های ابزار انیورسال و CNC تولیدی ماشین سازی تبریز ، مدیران تأمین گروه صنعتی سایپا را امیدوار ساخته است تا بتوانند بخشی از قطعات مورد نیاز خودروهای ساخت این شرکت خودروساز را از گروه ماشین سازی تبریز تأمین نمایند.
امید است با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و استفاده از ظرفیت های تولیدی داخل کشور و رونق تولید و حرکت در جهت خود کفائی کشور از یک سو و دستور دکتر رحمانی مقام عالی وزارت صمت برای تأمین قطعات مورد نیاز شرکتهای خودرو ساز از کارخانجات داخلی از سوی دیگر که موجب عدم افزایش بی رویه قیمت محصولات خودروسازها و متعاقب آن     رونق در تولیدات صنعتی کشور خواهد شد ، نهایتاً مشارکت این دو شرکت بزرگ صنعتی تعاملی بُرد- بُرد برای صنعت میهن عزیز اسلامی مان باشد.   انشا الله ...  
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • توسط مدیر پرتال