
هیات مدیره گروه ماشینسازی تبریز (MST) بازدید دورهای از نمایندگان فروش را با هدف تدوین برنامههای فروش و افزایش سهم بازار ماشینافزار آغاز کرد. اولین مقصد، نمایندگی کالای صنعتی امیدفر در مشهد بود.
در این نشست، عملکرد چندساله نمایندگی تحلیل شد؛ ظرفیت شهرکهای صنعتی مشهد و صنایع استانهای مجاور بررسی گردید و شرایط رقابتی دستگاههای وارداتی واکاوی شد.
دکتر پاشازاده عضو هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز با ترسیم نقشه راه همکاری، بر جذب پروژههای سودآور و تعالی برند MST تأکید ورزید.
این برنامه، بخشی از استراتژی تقویت شبکه فروش گروه ماشین سازی تبریز است.