• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : يکشنبه 16 تير 1398
کد 60

-

بازگشت سهام گروه ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگان فولاد

-
بازگشت سهام گروه ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگان فولاد
 
سهام گروه ماشین سازی تبریز و مجتمع مسکونی ائل گلی که در آخر اسفند سال 1394 از بابت رد دیون دولتی به صندوق بازنشستگان فولاد واگذار و متعاقب آن در سال 1397 طی قراردادی توسط سازمان خصوصی سازی به نیابت از صندوق یاد شده به قربانعلی فرخ زاد واگذار شده بود پس از 14 ماه تجربه بخش خصوصی به آغوش صندوق بازنشستگان فولاد باز گشت.
به گزارش خبرنگار پیام صنعت و روابط عمومی شرکت ، روز یکشنبه شانزدهم تیر ماه 98 هیاتی به سرپرستی میر هادی قره سید معاون امور مجلس ،حقوقی و استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسینی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضرغامی مدیر کل نظارت بر مطالبات سازمان خصوصی سازی، مدیر عامل و مدیران اداری مالی و حقوقی صندوق بازنشستگان فولاد ، ریاست کمسیون کارگری استان و تنی چند از نمایندگان ارباب جراید و خبرگزاریها و اکیپ خبری شبکه سهند صداوسیما و... در شرکت ماشین سازی تبریز حضور یافته و طی نشستی دو ساعته در سالن کنفرانس این شرکت با نصیر شکرانه مدیر عامل و نماینده سهامدار، مدیران مجموعه و اعضای شورای اسلامی کار این شرکت ، لغو قرارداد شماره 2160 مورخ 25/02/97 سازمان خصوصی سازی با قربانعلی فرخ زاد را اعلام و گروه ماشین سازی تبریز را به صندوق بازنشستگان فولاد عودت نمودند.
 در این جلسه علاوه برتاکید به رعایت موازین قانونی و اصل امانت داری ، طی حکمی از سوی مسئولین صندوق بازنشستگان فولاد ناصر فرج زاده به سرپرستی شرکت منصوب و مقرر شد بعد از رسیدگیهای تخصصی به اموال  ، دارائیها و سایر موارد... نسبت به تعیین هیات مدیره و مدیرعامل قانونی شرکت اقدام لازم بعمل آید.
خاطر نشان می شود هیات یاد شده در پایان از خط تولید شرکت بازدید بعمل آوردند.

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 تير 1398
  • توسط مدیر پرتال