• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : يکشنبه 30 تير 1398
کد 64

سرپرست گروه ماشین سازی در دیدار با اعضای مجمع مهندسین جوان :

با استفاده از دانش مهندسان جوان گروه ماشین سازی به بالاترین حد بهره وری خواهد رسید

-


سرپرست گروه ماشین سازی در دیدار با اعضای مجمع مهندسین جوان:
با استفاده از دانش مهندسان جوان گروه ماشین سازی به بالاترین حد بهره وری خواهد رسید
 
به گزارش خبرنگار پیام صنعت روز شنبه مورخه 29/04//98  اعضای مجمع مهندسین جوان با سرپرست جدید گروه ماشین سازی تبریز دیدار کردند. 
ناصر فرجزاده در این جلسه اظهار کرد: بنده از بدو ورود به این مجموعه به دنبال بررسی ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و حوزه های علمی با شرکت هستم، همانطور که در نماد شرکت دیده می شود از بدو تاسیس، کتاب و ابزار صنعتی یک جا قرار داده شده است و این باید سرلوحه مدیریت این مجموعه باشد که تلاش می کنیم بیش از پیش از دانش علمی و تخصصی دانشگاهیان و مراکز علمی و دانش بنیان استفاده کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد که ما با استفاده از پتانسیل مرکز آموزش میتوانیم نیروهای مجرب و متخصص و کار آزموده را تربیت کرده و در راستای بهره وری مجموعه استفاده کنیم. فرجزاده یادآور شد که در گذشته متخصصینی از طرف شرکت ماشین سازی به اروپا اعزام شدند که تخصص کافی و لازم را داشته اند و اکنون باز نشسته شده اند و ارتباطی با مجموعه ندارند که میخواهیم ارتباط بین این افراد و کارخانه را احیا کنیم.
وی ضمن تاکید بر پتانسیل های بالای فیزیکی و صنعتی مجموعه و انگشت شمار بودن آن در حوزه بین الملل ابراز امیدواری کرد که با استفاده از دانش مهندسان جوان بومی با تکیه بر توان و پشتکار پرسنل غیور این شرکت قطعا" این مجموعه به بالاترین حد بهره وری خود خواهد رسید.
در ادامه  میر محمدی رییس مجمع مهندسان جوان با تشکر از ایجاد فرصت برای حضور متخصصان جوان در گروه ماشین سازی تبریز برای اولین بار، توضیحات تفصیلی را در رابطه با مجمع مهندسان جوان و اعضای متخصص این مجمع ارائه داد و خاطر نشان کرد که این مجمع با تمام توان بدون هیچ چشمداشتی در خدمت گروه ماشین سازی تبریز میباشد و اعضای این مجمع طرح ها و مقاله های خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر این مجموعه که باعث پیشرفت شهر عزیزمان تبریز خواهد شد، در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد.
در ادامه اعضای مجمع مهندسان جوان یک به یک به معرفی خود و رشته تخصصی شان پرداخته و نکته نظرات خود را در فضایی گرم و صمیمی با سرپرست گروه ماشین سازی بیان کرده و بحث های تخصصی را ارائه دادند
.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 30 تير 1398
  • توسط مدیر پرتال