• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398
کد 70

-

بازدید دکتر دبیری و دکتر بابائی اقدم رئیس شورای شهرستان تبریز و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از ماشین سازی تبریز

-

بازدید دکتر دبیری و دکتر بابائی اقدم  رئیس شورای شهرستان تبریز و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از ماشین سازی تبریز
در راستای همکاریهای شورای محترم اسلامی کلانشهر تبریز با صاحبان صنایع جهت حمایت از تولید داخلی و رونق تولید ، دکتر دبیری رئیس شورای شهرستان تبریز و دکتر بابائی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز روز چهارشنبه نهم مرداد ماه 98 با حضور در شرکت ماشین سازی تبریز و بازدید از این مجموعه بزرگ صنعتی ، با ابراز خشنودی از حضور در جمع مدیران و کارگران این شرکت افتخار آفرین ، بهترین ها را برای ایشان آرزو کردند.
در این بازدید ابتدا مهندس فرج زاده سرپرست ماشین سازی تبریز گزارش کاملی از وضعیت جاری شرکت و فعالیتهای انجام شده در مجموعه برای ارتقاء تولید را ارائه ، سپس دکتر دبیری با اشاره به موقعیت منحصر به فرد ماشین سازی تبریز در صنعت کشور و شهر تبریز ، آمادگی شورای اسلامی شهر را جهت هرگونه همکاری برای پیشرفت اهداف شرکت و افزایش اشتغال ابراز داشتند.
ایشان موضوع اشتغال جوانان و حفظ و ارتقاء تولید در مراکز تولیدی و صنعتی را یکی از بزرگترین دغدغه های شورای اسلامی شهر اعلام و ابراز امیدواری کردند با حل مشکلات مجموعه توسط مدیریت جدید و جوان شرکت در آینده نزدیک شاهد رشد تولید و ارتقاء آن خواهیم بود. اینکه در گذشته ماشین سازی تنها با 10% پتانسیل خود کار می کرد در شأن صنعت بزرگ شهرمان نبود اما آنچه امروز من شاهد آن بودم تلاش جمعی مدیریت و کارکنان شرکت برای حرکتی شتابی برای افزایش تولید است که مطمئناً نتیجه آن مثبت و خوش آیند خواهد بود.
در این بازدید دکتر بابائی اقدم نیز آمادگی شورا و شهرداری کلانشهر تبریز و شهرداری منطقه را جهت هرگونه همکاری فی مابین اعلام داشتند. خاطر نشان می شود در خلال این بازدید اعضای شورای اسلامی کار ماشین سازی تبریز به نمایندگی از کارکنان پر تلاش مجموعه از دکتر دبیری و دکتر بابائی اقدم به جهت حضور در ماشین سازی تبریز تشکر و قدردانی بعمل آوردند.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 10 مرداد 1398
  • توسط مدیر پرتال