• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398
کد 72

-

برگزاری همایش شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه ماشین‌سازی تبریز

-
برگزاری همایش شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه ماشین‌سازی تبریز
به گزارش روابط عمومی شرکت، همایش ویژه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شبکه فروش شرکت با حضور نمایندگان سراسر میهن عزیزمان، مدیران و مسئولین شرکت و همکاران ذیربط صبح روز چهارشنبه 23 مرداد ماه سال 98 در محل آمفی‌تئاتر اداره مرکزی شرکت آغاز بکار کرد.
   این همایش رأس ساعت 30/9 صبح  با قرائت آیات نوربخش قرآن مجید توسط قاری محترم استانی برادر علیرضا فرشباف هلالی و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. ابتدا مهندس فرج زاده سرپرست محترم شرکت ماشین‌ سازی تبریز ضمن خیر مقدم‌گوئی، مقدمه کوتاهی درخصوص برگزاری همایش و شرایط حاضر شرکت  و انتظارات صنایع کشور از شرکتهایی چون ماشین سازی پرداخت و هدف مجموعه را از برگزاری همایش شبکه فروش شرکت برشمردند و در نهایت مدیریت جلسه را جهت ورود به بحثهای کارشناسی در حوزه فروش به همکاران فروش سپردند.
آنگاه مهندس جواد درخشان مدیر مهندسی فروش و خدمات پس از فروش شرکت با بیان محل برگزاری همایش و اهداف دعوت از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش، یکی از بزرگترین دستآوردهای این همایش را تلاش جمعی برای یافتن راهکارهای توسعه همکاری و افزایش بازدهی و راندمان شبکه فروش شرکت اعلام داشتند.
آنگاه تک تک نمایندگان فروش شرکت نکنه نظرات خود را در جهت ارتقاء همکاریها و بهبود وضعیت فروش شرکت برشمردند و کمیته تخصصی جهت تصمیم گیری درخصوص پیشنهادهای ارائه شده به همایش و اجرائی نمودن موارد مورد نیاز، آغاز بکار کرد. همچنین در خلال همایش از آقایان روحی مقدم، دکتر شکفته و عیوض‌زاده به عنوان نمایندگان فروش برتر سال 97 تجلیل و لوح سپاس اعطاء گردید. خاطر نشان می‌شود پایان این همایش سخنرانی دکتر هاشمی منش سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و دکتر حسینی مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و بازدید از سایت تولیدی گروه ماشین‌سازی تبریز خواهد بود که اخبار تکمیلی آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • توسط مدیر پرتال