• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398
کد 73

-

متن کامل بیانات سرپرست محترم شرکت جناب آقای مهندس فرج زاده در جمع نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش

-


متن کامل بیانات سرپرست محترم شرکت جناب آقای مهندس فرج زاده در جمع نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش

 

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب و احترام دارم محضر یکایک بزرگواران حاضر در جلسه و بی‌نهایت سپاسگذارم که دعوت گروه ماشین‌سازی تبریز را پذیرفته‌اید.
خداوند را شاکرم که این توفیق را نصیب بنده فرمود تا با همکاران بسیار عزیزم در شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه ماشین‌سازی تبریز گرد هم آئیم تا بتوانیم با همفکری و کار کارشناسی در سال« رونق تولید » برگ زرین دیگری به کارنامه تاریخ شرکت ماشین‌سازی تبریز بیافزائیم.
اجازه می‌خواهم ابتدا تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم از تمامی همکاران بسیار عزیز و گران‌سنگم و مجموعه مدیریتی و کارکنان تمامی امورهای شرکت که پیشنهاد بنده حقیر را در شکل‌گیری این همایش به مرحله عمل و اجرا رساندند.
همچنین از یکایک جمع حاضر در جلسه که به عنوان همکاران و نمایندگان محترم فروش و خدمات پس از فروش و یکی از بازوان اصلی شرکت ماشین‌سازی تبریز قدم رنجه فرموده و قبول زحمت نمودند و از نقاط مختلف میهن عزیز تشریف آورده و مفتخر فرموده‌اند، نهایت تشکر و قدردانی خود را ابراز دارم.
مضافاً از همه مدیران و مسئولین و زحمت‌کشان بخش‌های مختلف شرکت که احساس وظیفه نموده و در این جمع حضور یافتند نیز کمال امتنان را دارم.
اجازه فرمائید ابتدا گزارش مختصری از مالکیت شرکت ماشین‌سازی تبریز برای شما برزگواران ارائه دهیم. همانطور که مستحضر هستید این مجموعه معظم پس از کش و قوس‌های فراوان بعد از حدود 14 سال بلاتکلیفی در واگذاری به بخش خصوصی بحمداله بلاخره با درایت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر شریعتمداری و معاون حقوقی و مجلس و امور استانهای وزارت خانه مذکور جناب آقای دکتر رومیانی، سهام گروه ماشین‌سازی تبریز به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بازگشت و ما مأموریت یافتیم که با هم فکری شما عزیزان در داخل مجموعه و همکارانمان در خارج از مجموعه در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برون رفت از وضعیت حاکم و موجود کار کنیم. دوستان و بزرگوارن نیک می‌دانید که جایگاه تولیدات گروه ماشین‌سازی تبریز و اثرات مثبت آن برای توسعه صنعتی کشور در چه حد و اندازه مهم و حیاتی بوده و می‌باشد و باز میدانیم که کشور ما در حال حاضر به طبع سیاستهای جهانی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و بخش عمده این مشکلات نیز به خاطر این است که می‌خواهیم ساختارهای موفقی برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایجاد کنیم، اما در بسیاری از مواقع به خاطر نقص در قوانین جاری و بعضاً عدم اجرای صحیح قوانین جاری کشور ناموفق بوده‌ایم.
اینکه ریشه مشکلات توسعه ایران اسلامی در کجاست، دیدگاههای مختلفی وجود دارد. اکنون وقت آن فرا رسیده که بپذیریم راه حل مشکلات در اندیشه و تفکر یکایک خودمان بوده و می‌باشد.
بزرگوارن میدانیم که مشکلات پیش روی ما بسیار است و ما میراث دار بسیاری از تصمیمات صحیح و یا ناصحیح گذشتگان خود هستیم، اما هدف از جمع شدن در این محل چیزی جز پیدا کردن راهکارهای  جدید ، همکاری و تعامل پیرامون حوزه فروش محصولات تولیدی و تنوع بخشی به این فعالیت صنعتی نیست،
اینکه بعضاً مشاهده می‌شود میزان فعالیت و فروش برخی از نمایندگان محترم نسبت به سنوات قبل کاهش یافته واقعاً جای تأمل و نگرانی دارد.
اما بنده حقیر اطمینان دارم به لطف و حول قوه الهی و یاری شما بزرگواران امروز ما خواهیم توانست با همفکری و هم دلی از رکود موجود به رونق روزافزون دست یابیم.
لذا با ایمان به توفیق در این زمینه مدیریت جلسه را به همکارانم می‌سپارم تا در حضور شما بزرگواران شاهد دستور جلسه و موضوعات مورد نیاز برای طرح در جلسه باشیم.
البته قبل از پایان عرایضم به استحضار دوستانم می‌رسانم که ان‌شاله خاتمه همایش امروز با حضور سرپرست محترم صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد جناب آقای دکتر هاشمی منش و هیئت همراه و آقای دکتر حسینی مدیر کل اداره تعاون، کار و       رفاه اجتماعی استان آذربایجانشرقی خواهد بود.
مجدداً در پایان از همه عزیزان و بزرگواران حاضر در جلسه تشکر می‌کنم که قبول زحمت فرموده و دعوت ما را برای حضور در این همایش و هم اندیشی درخصوص شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت ماشین‌سازی تبریز را پذیرفتند.
 
 
       خدایا چنان کن سرانجام کار                                                     تو خشنود باش و ما رستگار

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • توسط مدیر پرتال