• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : پنجشنبه 24 مرداد 1398
کد 75

-

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد : با عزمی جهادی ماشین سازی تبریز به جایگاه ویژه خود در گذشته بازخواهد گشت

-
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد : با عزمی جهادی ماشین سازی تبریز به جایگاه ویژه خود در گذشته بازخواهد گشت
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در سفر به تبریز از کارخانه ماشین سازی و ریخته گری تبریز بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پیام صنعت، دکتر سید عباس هاشمی منش در جریان این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: برای قدردانی از خبرنگاران عزیزی که وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دهند بر خود لازم دانستم که از این عزیزان تشکر کنم.
دکترهاشمی منش گفت: کارخانه ماشین سازی تبریز به یک جهاد همگانی نیاز دارد و امیدواریم با کمک همه دوستان، کارگران عزیز مجموعه و مدیران و با یک عزم جهادی، دوباره به جایگاه ویژه ای که در گذشته داشته است بازگردد.
وی افزود: در صندوق بازنشستگی فولاد هم هر کمکی که بتوانیم به ماشین سازی خواهیم کرد تا انشاالله در آینده نه چندان دور، خود ماشین سازی بتواند به بازنشستگان فولاد کمک کند.
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه پیامی به مسئولان استان درباره ماشین سازی دارید؟ گفت: موضوع فعالیت جهادی در ماشین سازی که مطرح کردم مختص به داخل مجموعه ماشین سازی نیست بلکه کل مجموعه استان باید کمک کند. ما نباید در خصوص کمک فقط نگاه مالی داشته باشیم بلکه باید نگاه فنی نیز وجود داشته باشد. من از مدیران استانی خواهش می کنم که دراین خصوص به ماشین سازی کمک کنند.
دکتر هاشمی منش گفت: جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داده اند که هر فعالیت جهادی که می توانیم، برای ماشین سازی تبریز انجام دهیم که به روزهای اوج خود باز گردد.
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: صندوق برنامه جامعی برای ماشین سازی تبریز با کمک مدیران این مجموعه تنظیم خواهد کرد. البته دستور داده ام که یک سری برنامه های زود بازده نیز تعریف گردد که این موضوع مربوط به بخش فنی این مجموعه می باشد.
 

 
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • توسط مدیر پرتال