• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : پنجشنبه 2 آبان 1398
کد 82

با حمایت مسئولان کشوری و استانی،صورت گرفت؛

امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز

-

با حمایت مسئولان کشوری و استانی،صورت گرفت؛
امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز
 
با حمایت مسئولان کشوری و استانی و تلاش مجموعه گروه ماشین سازی تبریز، بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز امضا شد.
ناصر فرج زاده سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با اعلام خبر فوق گفت:  بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ این شرکت به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار بین شرکت ماشین سازی تبریز و یک شرکت سوریه ای منعقد گردید.
وی افزود : بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شركت ماشين سازي تبريز ماشین هاي ابزار CNC به طرف سوري تحويل خواهد داد.
سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، بیان داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.  
 فرج زاده در ادامه اعلام کرد: امضای این قرارداد در سایه حمایتهای حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مقامات ذیربط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، هیئت مدیره و مدیران صندوق حمایت بازنشستگی فولاد کشور، دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهدوی فرماندار تبریز و دکتر جهانگیری معاون اقتصادی استاندار و ساير مسيولين استان آذربایجان شرقی به ثمر نشسته که جا دارد سپاسگزاری خودم و گروه ماشین سازی را از این سروران گرانقدر داشته باشم.
وی در خاتمه گفت: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعتی در تهران و تبریز، در پایتخت جمهوری اسلامی ایران شهر تهران با شرکت مقامات ارشد طرفین به امضا رسیده و انشالله به مرحله عملیاتی می رسد که این موفقیت را خدمت همه دست اندرکاران به ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک عرض می نمایم.
به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت و رسیدن به اوج و دوران طلایی شروع شده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است

 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 2 آبان 1398
  • توسط مدیر پرتال