• ۰۴۱-۵۱۰۴۴۳۶۰
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۲۴۹
  • ۰۴۱-۵۱۰۴۴۷۴۴
logo logo
ورود به سامانه فروش ؟
0
سبد خرید خالی است

مشاهده لیست سفارشات

تاریخ : يکشنبه 10 آذر 1398
کد 94

-

بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از گروه ماشین سازی تبریز

-

بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از گروه ماشین سازی تبریز
به گزارش روابط عمومی ماشین سازی تبریز ، دکتر مسعود پزشکیان صبح روز شنبه مورخه 09/09/98  در بازدید از مجموعه ماشین سازی تبریز از نزدیک در جریان مشکلات این واحد بزرگ صنعتی قرار گرفت. وی در این بازدید با تاکید بر ضرورت معرفی هرچه سریعتر هیات مدیره این مجموعه گفت : با تامین نقدینگی مورد نیاز، ماشین سازی تبریز می تواند به روزهای اوج خود باز گردد. پزشکیان با اشاره به اینکه ماشین سازی به عنوان یک کارخانه مادر، نقش اساسی در رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتی کشور ایفا می کند، اظهار داشت: در شرایطی که بدلیل تحریم ها ، امکان ورود ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به کشور با مشکلات متعدد مواجه شده ، این کارخانه می تواند بخش مهمی از نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی کشور را تامین کند.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به توان و تخصص ماشین سازی تبریز در تولید و صادرات انواع ماشین های افزار پیشرفته به خارج از کشور گفت : امروز باید برای پیشرفت و بازگشت ماشین سازی تبریز به دوران شکوفایی تمامی تلاش خود را بکار گیریم . این مجموعه پتانسیل های بالایی دارد که باید از مغفول ماندن آنها جلوگیری کرد و ما نیز وظیفه داریم حتما در زمینه هایی که می توانیم مشکلات مجموعه را از طریق مقامات کشوری و استانی پیگیری نماییم.
مهندس فرج زاده سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز نیز در این بازدید با بیان اینکه به کمک مدیران و کارگران، چرخه تولید در این کارخانه به راه افتاده گفت: هم اکنون مهمترین مشکل کارخانه، عدم معرفی هیات مدیره جدید است و این امر سبب شده روند امورات جاری کارخانه با چالش های اساسی مواجه شود.
فرج زاده با اشاره به قرارداد اخیر منعقد شده با کشور سوریه افزود: در حالی که همه اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این قرارداد از سوی طرف سوری انجام گرفته ، کارخانه ماشین سازی تبریز هنوز نه هیات مدیره دارد و نه یک حساب بانکی مشخص که بتواند ضمانت های لازم را به طرف مقابل ارائه دهد.

 
 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 10 آذر 1398
  • توسط مدیر پرتال